Tą część naszej strony stworzyliśmy specjalnie dla naszych obecnych i przyszłych Klientów.
Mamy nadzieje, że znajdziecie tu Państwo szereg pomocnych informacji i porad, a także odpowiedzi na większość nurtujących Was pytań.

Obsługa Klienta

Zapraszamy Państwa do naszego Biura Obsługi Klienta czynnego od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00–15.00, gdzie:

  • zawieramy umowy na dostawę ciepła,
  • przyjmujemy reklamacje dotyczące wysokości opłat,
  • udzielamy informacji na temat wysokości wystawionych faktur,
  • pomagamy w skontaktowaniu się z innymi komórkami organizacyjnymi.

Ponadto w Biurze Obsługi Klienta udzielamy informacji na temat:

  • aktualnych stawek opłat za ciepło,
  • zasad rozliczania ciepła,
  • zasad zwiększenia lub zmniejszenia zamówionej mocy cieplnej,
  • wszystkich dodatkowych usług świadczonych przez naszą firmę.

 

  • Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej „PEC”
    w Świdniku Sp. z o.o.
    ul.C.K.Norwida 9
    21-040 Świdnik
  • +48 81 468 73 07 lub +48 81 751 34 27
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Numery kont bankowych:
    SBP w Piaskach o/Świdnik

    Konto do wpłat za c.o. w lokalach mieszkalnych:
    32 8689 0007 6651 0678 2000 0010

    Konto podstawowe:
    70 8689 0007 6001 0678 2000 0010

bok baner

Gdy coś nie działa

W przypadku przerw w dostawie ciepła lub ciepłej wody użytkowej prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z zarządcą lub administratorem nieruchomości. Większość z takich przypadków to działania techniczne, o których na bieżąco powiadamiani są administratorzy.

W sytuacji poważniejszych awarii prosimy o kontakt z Działem Utrzymania Ruchu i Wykonawstwa – telefon bezpośredni: +48 81 468 73 07 lub +48 81 751 34 27 wewn. 46 lub wew. 35
(od poniedziałku do piątku, w godz. 7.00 – 15.00)

Do Państwa dyspozycji jest również całodobowy bezpłatny numer alarmowy 993.

 

Masz pytanie?

Napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub skorzystaj z formularza kontaktowego Biuro Obsługi Klienta.

 

Włącz kaloryfer

Nie musisz czekać aż zrobi się naprawdę zimno. Wystarczy zgłosić potrzebę ogrzania budynku zarządcy, administratorowi budynku, spółdzielni mieszkaniowej. On przekaże tą informację do nas, a my dostarczymy ciepło do Twojego budynku.

PAMIĘTAJ!

Aby dostarczyć ciepło do Twojego budynku musimy otrzymać od zarządcy, administratora budynku, spółdzielni mieszkaniowej:

  • zapewnienie o gotowości instalacji odbiorczej do odbioru ciepła,
  • zgłoszenie dotyczące rozpoczęciu sezonu grzewczego.